Re: Czy to problem z baterią na płycie głównej?

Autor: Marek Hobler, \ (neutrinusatcom_at_o2.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 19:48:28 MET DST

begin Maciej "yaq" z tp.sa_at_wp.pl z data pi± 9. maja 2003 19:26 pocił się
pisz±c:

> wycinaj niepoczebne czytaty i wywal to begin - na hakera nie wygladasz a
> przyjaciol wsrod outlookowcow miec nie bedziesz
'begin ' - ? :) taki niewinny znaczek. Aczy rzeba być hakerem aby móc
wpisywać ten string do posta? A to że niektórym to przeszkadza ponieważ
nieumieja/niemoga skonfigurować swego progsu do poczty/newsów to mi przykro.
Ja np nie kożystam z progsu z powszechnie znanymi bgami... (przynajmniej się
startam). Zapraszam do dyskusji na priv - to jezd tmat rzeka.... nie ma co
trollować

--
pozdrawiam,
Marek Hobler, "neutrinus"