Re: Problem z płytą główną firmy Kobian

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Fri 09 May 2003 - 18:49:50 MET DST

> Według mnie płyta Kobiana jest uszkodzona jednak może ten model akurat
> taki jest i nie będzie działać lepiej. Proszę wszystkich którzy spotkali
się
> z podobnym problemem o wypowiedź w tej sprawie.

chyba płyty, które obsługują sdr'y i ddr'y tak mają. ja mam ecs k7s5a, która
też obsługuje oba typy pamięci. po przejściu na ddr'y też nie zauważyłem
jakieś znaczącej różnicy w wydajności. nie pamiętam jaką mam przepustowość,
ale zrobię test dzisiaj i napiszę. Narka

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[          sebek_w_at_gazeta,pl         ]