Padl monitor

Autor: konlin_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 09 May 2003 - 14:43:11 MET DST

Witam,
Ostanio cos dziwnego zdarzylo mi sie z monitorem. Siedze sobie w nocy, a tu
nagle po prawej stronie pojawil sie cienki, ok. 4 mm, czarny pasek. Na chwile
odwrocilem glowe, patrze znowu na ekran a ten pasek zaczyna rosnac i przesuwac
sie do centrum, dosc szybko. Zatrzymal sie jakies 4 cm od krawedzi. Na poczatku
myslalem ze jakiegos syfa zlapalem ale jak zszedlem na dol i wrocilem do pokoju
to przestalem tak myslec - w pokoju troche smierdzialo prazonym popcornem :)))
Podejrzewam wiec ze cos sie spalilo, nie wiem tylko co.
Sprzet to Hyundai HL-5870, ma ok. 6 lat z czego przez pierwsze 4 chodzil prawie
bez przerwy (studiuje informe) w rozdzialce 800*600. Potem kupilem 19" i ten
powedrowal do domu gdzie raczej odpoczywal. Byc moze ostatnio troche go
wyzylowalem bo od poczatku roku smigal na 124*768 ale tez raczej krotko.
Co mnie jeszcze zastanawia to fakt, ze po zmianie na 800*600 pasek dalej
istnieje, ale na srodku a prawy brzeg jest OK. Poza tym wszystko ladnie widac,
zadnych zmian kolorow, buczenia, dymu itp.
Pytanie jest oczywiste - co sie moglo stac i czy oplaca sie to wiezc do
serwisu, ew. czy da sie to zrobic we wlasnym zakresie.

Pozdrawiam
Konrad Inglot