Re: odlamana "szpilka" dysku twardym

Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 May 2003 - 11:44:03 MET DST

Moja kobieta zrobiła podobnie, z tym fantem szybko przybiegła do mnie. Ja
osobiście powiedziałem ży czeka ją wymiana HDD (niech się zdołuje) puźniej
powiedziałem jej że mogę spróbować to przylutować. Z starego dysku (60 MB)
wyciągnołem szpileczkę, trochę wygiołem i przylutowałem. Działa do tej pory
(HDD 20 GB Segate). Zaznaczam że lutownica to narmalna transformatorówka 40
W.

IMHO bardzo dziwne.