Re: 8RDA+ i problem z u¶pieniem

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 11:21:08 MET DST

.> > Problem polega na tym, że komp wprowadzony w stan u¶pienia budzi się

> przeszukaj watki z ostatniego tygodnia - pisał grupowicz który rozwi±zał
> identyczny problem - tylko nie pamiętam czy na pl.comp.pecet czy może na
> pl.rec.gry.komputerowe - starałem się to dla Ciebie znale¶ć, ale szybki

Znalazłem tego posta, tylko że on dotyczył wprowadzania w stan hibernacji a
nie u¶pienia. To co tam pisali (że wył±czenie moniotora pomaga) u mnie
działa wręcz odwrotnie: komputer budzi się szybciej.
Ale dzięki za zainteresowanie
Pozdro