Re: 8RDA+ i problem z u¶pieniem

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 09 May 2003 - 10:56:40 MET DST

> Problem polega na tym, że komp wprowadzony w stan u¶pienia budzi się
> samoczynnie po kilku sekundach. Może kto¶ wie dlaczego tak jest i jak to
> ewentualnie zmienić?
> Pozdro

przeszukaj watki z ostatniego tygodnia - pisał grupowicz który rozwi±zał
identyczny problem - tylko nie pamiętam czy na pl.comp.pecet czy może na
pl.rec.gry.komputerowe - starałem się to dla Ciebie znale¶ć, ale szybki
lookacz wzrokiem po topikach nie pomógł a na dokładnego lookacza nie mam
teraz czasu

PZDR
Shaman