Re: Cichy pecet w moim pokoju?

Autor: Arek Matuszak (arkadiusz.matuszak_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 07:46:41 MET DST

> Nic prostszego tylko iść do sklepu i kupić... Ha, otóż okazuje się, że
> nie... Problem polega na tym, że to ma być ciche. To będzie w pokoju, w
> którym śpię.

U mnie koło ucha stoi 24 godziny na dobe komp, w ktorym siedzi:
- celeron 400
- dysk Segate 40 gb
- plyta Gigabyte GA-6bxc... czy jakos tak...na BX'sie
- cichutki zasilacz ATX (50 zł)
Komp ma zakręconą obudowę, nie ma wiatraka na procku (ma sam radiator z
Durona). Kompletnie go nie slychac i chodzi jak marzenie! Pracuje na nim
duzo - procek wogole sie nie przegrzewa. Jedyne po czym moge poznac ze chodzi
to zapalone kontrolki na obudowie. Nie raz go przez nieuwagę wyłączyłem
zamiast włączyc, gdy na kontrolki padało słońce i myslalem ze sie nie
swiecą :-) Naprawde polecam taki zestaw. I nie przesadzam z tym, ze go nie
slychac. Tak jest autentycznie!

PozdrawiAM!