Re: Monitor LCD NEC'a

Autor: Cray (cray_at_o2.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 00:49:28 MET DST

Użytkownik "p0li" <p0li_at_ANTYSPAM.poczta.onet.pl>
> Przy połączeniu DVI regulujesz tylko jasność, kontrast i ciepłotę - reszta
> jest ustawiana automatycznie właśnie przez sygnał cyfrowy
Hmmm malo przekonywujacy jak dla mnie argument aby szukac LCD wlasnie
specjalnie dla DVI....

Wielu ludzi mowi ze oba zlacza daja identyczne jakosci obrazu (niezauwazalne
roznice niby jakies sa - ale jeszcze nikt na glos nie powiedzial jakie)....

Pozdrowionka śle Cray
           cray_at_o2.pl