Re: tania karta grafiki dla LCD

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 23:42:56 MET DST

Użytkownik "kompbatant" <kompbatant_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Musze kupic jakas karte grafiki (stara ma niekompatybilne agp). Nie
> zalezy mi wogole na grach. Do karty bedzie podlaczony monitor lcd.
> Jaka karte mi polecicie? Zalezy mi na niskiej cenie. Czy taki
> geforcemx2 400 bedzie odpowiedni? A moze lepiej kupic cos z wyjsciem
> dvi i monitor tez z dvi. Zmieni to mocno jakosc obrazu? A moze lepiej
> radeona 7500? Calosc bedzie chodzic pod kontrola linuxa, z tego co
> wiem sterowniki do radeonow maja otwarty kod zrodlowy i sa lepsze od
> nvidii.

Nie wiem, o jakim monitorze myślisz, ale u mnie 17' Belinea podpięta
analogowo do najprostszego Radeona 7500 (za 230 zł) działa wyśmienicie.
Obraz jest bardzo dobry, i nie czuję potrzeby podpinania jej poprzez
DVI - zresztą odradzono mi to przy kupnie z uwagi na, jak to
powiedziano, praktycznie niewyczuwalną poprawę obrazu. BTW oba
urządzenia mają DVI, więc nie chodziło o zrobienie jelenia z klienta...

M.