Re: tania karta grafiki dla LCD

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 05:58:19 MET DST

kompbatant wrote:
> Musze kupic jakas karte grafiki (stara ma niekompatybilne agp). Nie
> zalezy mi wogole na grach. Do karty bedzie podlaczony monitor lcd.
> Jaka karte mi polecicie? Zalezy mi na niskiej cenie. Czy taki
> geforcemx2 400 bedzie odpowiedni? A moze lepiej kupic cos z wyjsciem
> dvi i monitor tez z dvi. Zmieni to mocno jakosc obrazu? A moze lepiej
> radeona 7500? Calosc bedzie chodzic pod kontrola linuxa, z tego co
> wiem sterowniki do radeonow maja otwarty kod zrodlowy i sa lepsze od
> nvidii.

Jesli bedzie pracowac w rozdzielczosci do 1024x768 to MATROX G200 8MB -
koszt okolo 50 PLN, a jesli w wiekszej to MATROX G400 lub G450 - koszt od
okolo 100PLN. Polaczenie oczywiscie przez zwykly kabel ale jakosc obrazu
jest naprawde ok.

--
p.
Solec-Zdroj (zdjecia itp.) ZAPRASZAM=> http://republika.pl/soleczdroj