Re: chlodzenie

Autor: Darek P. (pustynia_at_go2.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 22:36:15 MET DST

to system chlodzenia. wiem o nim nie duzo dlatego pisze o pomoc. potzrebuje
doklaadniejszych informacji. Ten system chlodzenia polega na tym ze u gory w
obudowie wiercisz dziure i zakaldasz wydajny wentylator ktory wyciaga
powietrze z srodka na zewnatrz. u dolu obudowy tez ma byc wentylator ktory
wdmuichuje powietrze.. BNiby cos wiem ale to za malo. Potrzebuje opisow
sprzetu jak ustawic jak podlacyyc te wszysstkie wiatraki jakie kupic jak to
pomataowac.