NTG: BSA, Windows 98 OEM i skradziony sprzet.

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 22:27:44 MET DST

Przepraszam, ze tutaj pytam o to, ale szukam wszędzie odpowiedzi. Chodzi o
to , ze słyszałem o możliwości zalegalizowania systemów w wersji oem z
maszyn które zostały skradzione na nowych kupionych bez systemów przez BSA
jeśli posiada się faktury na zakup takowych i stosowne dokumenty
potwierdzające kradzież samych komputerów. Nie wiem czy jest to prawda, ale
kwestia ta jest dla mnie bardzo ważna.
Pozdrawiam

--
  motto