Re: HP czy Kyocera?

Autor: Michal C. (michalcz_at_NOSPAM2com.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 11:29:37 MET DST

Dzięki wszystkim za szybką odpowiedź,

Użytkownik "Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> napisał:

> Coś mi się zdaje, że w Mazovii to nie znajdziesz obecnie żadnej.
> Będziesz musiał znaleźć czcionki PCL w standardzie Mazovii i ładować
> je do pamięci drukarki. Taką operację na pewno umożliwiają wszystkie
> HP - Kyocera nie wiem.

W opisie drukarki stoi, że emuluje:
PCL 6, PJL, KPDL3 (PostScript 3), Line Printer,
IBM Proprinter X24E, Epson LQ-850 i Diablo.
Poza tym w tej chwili z tych programów dosowych
drukuję na HP DeskJet 610C oraz
OkiPage 4w Plus (brrr unikajcie gada ;-)
i nie ma problemu z polskimi znakami.
Czy na podst. tego info można wysnuć wniosek
 że Kyocera nie będzie sprawiać problemów?
Pzdr
     Michał C."Wawelski"