Re: HP czy Kyocera?

Autor: jdlolok_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 08 May 2003 - 11:35:50 MET DST

> który laser wybrać HP LaserJet 1300
> (w sumie to może jeszcze 1200-wycofywany
> ale jeszcze można czasami kupić)
> czy Kyocera FS-1010?

Czesc
W mojej firmie jest kilkadziesiat Kyocer FX-1000+ no i rownie duzo innych HP
lub Epsonow (np EPL5800, hp4l, 5l)
Powiam jedno. Tych Kyocer to bym za darmo nie chcial...
Wlasnie siedze upackany tonerem z takiej jednej no bo aby wyjac zaciety papier
to trzeba pol drukarki rozebrac. A poza tym kaprysne drukowanie pod XP i 2k
rzadko ale tez pod 9x. Drukuje "krzaki" albo cisza... Pomaga np odlaczenie
zasialania (nie reset drukarki) albo przewalenie sterow. Rozne egzemplarze
roznie dzialaja. Oczywiscie kilka dziala bez zarzutu ale i tak mam dos kiepskie
zdanie o Kyocerach. A btw sa jeszcze dwie Kx8000 (A3 kolor) ktore dopiero po
baardzo dlugiej i upierdliwiej konfiguracji zaczely dzialac jk nalezy.

Pozdro
Jacek Ł.