Re: jaki 120GB? BarracudaV czy Maxtor DiamondMax Plus 9

Autor: Bio` (qhash_at_hppoland.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 22:55:27 MET DST

"Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> Jedyna wada, tradycyjna już w przypadku dysków 7200 to dość mocne
> nagrzewanie (większe od Barracudy i mniejsze od Maxtora). Moim zdaniem,
bez
> dodatkowego chłodzenia nie powinno się go odpalać. Niestety ciężko na
razie
> ocenić mi realną temp. pracy tego dysku. Program DTemp, którego używam do
> monitorowania temperatury pracy dysków najwyraźniej nie współpracuje z
> Caviarem SE albo dysk po prostu nie posiada monitoringu temperatury [może
> ktoś z grupowiczów się już zorientował]?

A ja napisze tak...

Szczerze...miałem chyba ze cztery WD kawiory (3 gb, 20 gb, 40 gb i 80 gb)
miałem rownież Barracudy IBM-y i jednego maxtora...
no i z tych kawioruf tylko ten 3 GB nie padł (ale to pewnie dlatego że
miałem go miesiąc)

moim zdaniem ich legenda przemineła z wiatrem
a to że maja 3 letnią gwarancję to pewnie dlatego ze sa awaryjne

kolejno :
IBm deskstar 30 gb a potem 40 ICL to były prawdziwe kosiary (ciche, stabilne
szybkie i się nie grzały,) do tej pory mam ICL-a
i działa jak burza ani jednego bada ... (a właśnie w wudekach bady to
nagminne...)

teraz mam barracude 80 (nowa) działa zajebiście fakt troszkę się grzeje ale
nic poza tym
a kolejny dysk to maxtor 160 (8 MB cashe ATA 133)
są dwa i działja w RAID - 1
UWAGA - moim zdaniem to poprostu najlepsze dyski jakie miałem w życiu.
pomimo tego że sam raid jest durzo szybszy, to jak je na poczatku oglądałem
w benchmarkach itd. to były ponad skala i w HD-Tach i w sandrze

polecam MAXTORA (np.120 GB ATA-133 8MB cashe- ok 400 pln)
a kafiory to moim zdaniem są do komputerów hipermarketowych

Let t` sun to shame on ya !
Best Regardz
Bio`
Mental moderator.