Re: HP 3820 i problem z WIN98se-HELP!!!

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Wed 07 May 2003 - 21:28:27 MET DST

Użytkownik "SunWoj" <sunwoj_at_USUN_TO.wp.pl> napisał w wiadomości
: Witam.
: Dzis zakupilem ww drukarke. Wszystko super, ale po instalacji drivera
: od niej w Win98se powoduje to ze Win przestaje sie w ogole uruchamiac
: i to wlasnie sie zatrzymuje na probie uaktywnienia sterownika drukarki
: na USB!

Jeżeli jest to pierwsze urządzenie USB pod Win98 to przyczyną jest nie
sterownik HP a sposób instalacji sterownika USB .Chodzi o to ,że jeżeli do
komputera w chwili instalcji WIN98 nie mam podłaczonego żadnego urządzenia
USB to instalator systemu nie zainstaluje sterownikow USB.Teraz podłaczsz
drukarkę i instalujesz sterowniki drukarki no i klapa.Trzeba odrożnić
sterowniki USB od sterowników drukarki pracującej jako urządzenie
USB.Spróbuj zrobić tak :podłącz drukarkę do wyłączonego komputera i włącz
ja najniższym przyciskiem i dopiero włącz komputer tak by pracował po win98
,do Cd włóż płytkę instalcyjną WIN 98 .Windows powinien doinstalować
sterowniki USB ,dopiero teraz po ponownym uruchomieniu komputera zainstaluj
sterowniki drukarki.Ja ma taką drukarkę i ME i żadnych problemów.
JanuszHor