HP 3820 i problem z WIN98se-HELP!!!

Autor: SunWoj (sunwoj_at_USUN_TO.wp.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 20:11:14 MET DST

Witam.
Dzis zakupilem ww drukarke. Wszystko super, ale po instalacji drivera
od niej w Win98se powoduje to ze Win przestaje sie w ogole uruchamiac
i to wlasnie sie zatrzymuje na probie uaktywnienia sterownika drukarki
na USB!
Co za koszmar, a WinXp bez problemu rozpoznal ja i nie robi zadnych
jaj.
Wydaje mi sie ze kiedys czytalem o walnietych sterownikach u HP.
Skad sciagnac aktualne i takie ktoreby nie robily takich problemow.

Heeelp :-)
Wojtek