Czy mozliwe jest zeby monitor spalil karte graficzna...?

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 17:50:50 MET DST

Pytam w imieniu znajomego ktory mial problem z wstawaniem komputerow z
podlaczonym monitorem do karty graficznej (fizycznie wtyczką, bez
podlaczenia wstawal). Poniewaz to byly nowe kompy (dwa , te same objawy)
oddal w ramach gwaracji do naprawy. Serwis twierdzi ze to wina zlych
monitorow ze powoduja jakies spiecia (bo karty okazaly sie chyba
spalone)...jak dla mnie to chyba nie mozliwe ale moze sie myle. Moze ktos
cos wyjasnic w tym temacie bo dla mnie to jakies bzdury?

--
Pozdrawiam Tomek
----> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)  <----