Re: tv out

Autor: Albercik (leno_at_wp.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 15:44:13 MET DST

> Witam
> mam dziwny problem.Po podlaczeniu GeForce2MX400 do tv obraz jest ok
> (kolor itp.), ale gdzy wyswietlane sa filmy to widac czarny kwadrat
zamiast
> filmu.Co to moze byc? Dodam ze na innym kompie i telewizorze ta sama karta
> dzialala dobrze i mozna bylo ogladac filmy.

W ustawieniach jest opcja - nie powiem gdzie - ale na telewizorze wyswietlal
by Ci sie sam film - cos w rodzaju TheatreMode w Ati. Do tego przydal by sie
odpowiedni player - ktory w tym trybie ma mozliwosc wrzucenia napisow na
telewizor - chyba BPSPlayer ma cos takiego (mam nadzieje ze nie pomylilem
nazwy).
Plusem tego rozwiazania jest to ze mozesz na kompie bawic sie jakims
programem a na tv leci film w fullscreen.
Ewentualnie pozostaje Ci wgranie troche starszych sterownikow - w ktorych
jeszcze nie zakombionowali z wyswietleaniem.

Pozdrawiam
Albercik