Re: tv out

Autor: mateusz (mateusz_at_host.sk)
Data: Wed 07 May 2003 - 21:31:04 MET DST

SkiLo wrote:
> Witam
> mam dziwny problem.Po podlaczeniu GeForce2MX400 do tv obraz jest
> ok (kolor itp.), ale gdzy wyswietlane sa filmy to widac czarny
> kwadrat zamiast filmu.Co to moze byc? Dodam ze na innym kompie i
> telewizorze ta sama karta dzialala dobrze i mozna bylo ogladac filmy.
>
> Pozdro

 Ja mam taką samą kartę, używam WindowsXP z Detonatorami 43.45 - chodzi
dobrze.
W Win98 chodzilo tez dobrze. Dodam, że ta karta to jakiś tajwański noname.
Opisany problem prawdopodobnie jest związany z overlay mode (używany np. do
wyświetlania filmów).
Jedyne co mogę doradzic to próbowanie różnych sterowników ew. pogrzebać w
ustawieniach wyświetlania.