Re: Jak odzyskać dane z HDD? - pilne

Autor: pankot (pankot_at_tlen.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 15:32:20 MET DST

Użytkownik "irbar" <irbar_at_go2.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]
rozpoznać
> systemu plików i chce go formatować. PM jest bezsilny, tiramisu także.
> Spróbowałem Easy Recovery. Coś się ruszyło. Zobaczył, że na HDD jest 23 GB
> zajętego miejsca, ale jest problem: udało mu się sprawdzić (?) zawartość
> dysku tylko wtedy, gdy wybrałem mu system plików RAW (co to
> jest???????????). Poza tym pliki jakie znalazł wyglądały tak: filXX.bmp,
> filXX.wav, filXX.doc itp. (XX to dwucyfrowa liczba) i prawie wszystkie
miały
> 200 000 000 bajtów. Możecie mnie jakoś poratować? Co można zrobić i czym

ja kiedy¶ miałem takie uszkodzenie że nie mogłem się dostać do partycji -tak
jakby jej nie było
pod Partition Magiciem pokazywał że cała jest zajęta
Easy Recovery Pro nic nie znalazł
ale wszystko odzyskałem programem GetDataBack for FAT wersja 2.16
www.runtime.org
Jak chcesz mogę podesłać na priv