Re: Zwolnić obroty wentylatora

Autor: Marsjanin (05.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Wed 07 May 2003 - 12:47:20 MET DST

A "Luc" <Luc_at_becznica.org> pisze, że...

[...]
>musisz sobie rozgiąć zaciśnięte przewody. Dalej odpowiednio zacisnąć
[...]
>obwinąć drucik z wentylatora na "5V", podlutować dla pewności
[...]

Ja *polecam* lutowanie, oczywiście, jak się to umie dośc sprawnie -
rozginanie tych zacisków i ponowne porządne zaciśnięcie tak, aby był
duży kontakt (prądy dysków) graniczy IMHO z cudem bez
specjalistycznych narzędzi, a gruba izolacja od takich kabli dość
dobrze znosi ciepło, nie powinien więc wystąpić efekt roztopienia
tejże izolacji, no i nie naruszamy oryginalnej struktury zacisku. Sam
tak zrobiłem dwa rozgałęźniki na 2 dyski (grubym kablem!), więc z
cienkim kabelkiem nie powinno być kłopotów. Jak dobrze przytniesz, to
nawet żadnej dodatkowej izolacji nie będzie trzeba, bo wszystko się
schowa we wtyczkę.

--
Pozdrawiam - Marsjanin
Zmieniłem adres i teraz w nagłówku jest