Re: LCD jak to jest ? np. samsung 151N TFT-TN ?

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 12:54:39 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> A więc w końcu naprawili ci ten monitor? A tyle pomyj na nich wylałeś
> na grupie... może i miesiąc czekania to dużo - dokładniej rzecz
> biorąc o dwa tygodnie za długo - ale chyba nie było to zbyt
> sprawiedliwe w stosunku do serwisu, nie sądzisz? Pewnie po prostu
> matryca w tych monitorach bardzo rzadko ulega uszkodzeniom, to i nie
> trzymali jej w zapasie na magazynie... ;-)

No naprawili, troche wczesniej przesadzilem z tym marudzeniem fakt, no ale
jako klient mam prawo narzekac i juz, tym bardziej ze monitor sie zepsul
niedlugo po kupnie. Wyobraz jakbys sie czul przesiadajac sie z 14"CRT na 17"
LCD i po kilkunastu dniach znowu wrocic na 14"???

Imo ta usterke powinni naprawic max w ciagu 2 tygodni, a dokladniej mowiac
10dni roboczych. A jesli chodzi o matryce, to kazdy PORZADNY serwis ma na
stanie wszystkie czesci w odpowiednich ilosciach (jak zatrudnia statystyka
to im dokladnie policzy czego ile maja miec). Wiec to ze nie mieli matrycy
nie jest zadnym wytlumaczeniem. Na dodatek porzadny serwis nie mowi swoim
klientom, ze gdyby byli w niemczech to wymieniliby od reki. Podsumowujac,
serwis Belinei (przynajmniej w Polsce) jest taki sobie, ani zly, ani dobry,
ot taki sredniak. Moze po wejsciu do UE bedzie lepiej.

--
p.
Solec-Zdroj (zdjecia itp.) ZAPRASZAM=> http://republika.pl/soleczdroj