Re: Uszkodzone archiwum ACE - pomocy!!!

Autor: Luki (baranica_at_go2.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 11:51:28 MET DST

 napisał(a):

> Mam problem i zalezy mi na jak najszybszej pomocy... Dostalem plik
> spakowany z rozszerzeniem ACE jednak podczas rozpakowywania
> wyskakuje komunikat o bledzie (CRC error). Czy ktos moze mi
> udzielic wskazowek jak ten plik odzyskac? z gory dzieki za
> wszystkie wskazowki

Hmm, mam podobne pytanie, zakodowałem hasłem dość duży plik - zdjęcia,
niestety nie przyjmuje mi tego hasła (nie wiem czy dobrze pamiętam - na
90% tak) - przy wypakowaniu ace pokazuje crc errory - obrazki niby
wypakowywuje - ale niestety wszystkie są całe czarne. Można coś z tym
zrobić? Zależy mi dość na tych zdjęciach.

--
pozdrawiam
Luki