Re: Płytygłówne MSI ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 11:47:56 MET DST

Użytkownik "Michał Młynarczyk" napisał:

> Asus
IMHO dokładnie ta sama klasa sprzętu co MSI. Obie znakomicie wykonane, na
najwyższym poziomie. Jedyna różnica jest taka, że MSI nie rzuca swoich
klientów na kolana tak drastycznymi cenami jak Asus.

> Soltek
Hmmm... taką firmę między Supermicro a Intela? Ja Solteka postawiłbym
kategorię niżej w stosunku do MSI i Asusa, razem z Abitem i Gigabytem.

> Intel
Sprzęt rządzący się własnymi prawami, a dokładnie tym co wymyśli Intel.
Czyli: nieprzeciętne ceny, przeciętna wydajność zgodna jedynie ze
specyfikacjami (nic na wyrost) i ograniczona kompatybilność tylko do
"współpracujących" urządzeń. Zaleta: znakomita stabilność. Poza tym niewiele
za wiele, aczkolwiek stabilnie.

> Supermicro
W Polsce mało popularne, przeznaczone raczej do średniej klasy serwerów.
Niestety również bardzo drogie. Ale swoją klasę trzymają - to fakt.

> Abit (BH6, BE6). Potem mieli złą passę.
Ta zła passa to chyba właśnie od tych modeli się zaczęła (kondensatorki).
Teraz nie jestem w stanie ocenić ich produktów - nie miałem żadnego nowego
modelu od przeszło 2 lat.

Pozdrawiam,
Sniper