Naprawa płyty Procomp B680/B683

Autor: artur(m) (musicm_at_interia.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 10:32:37 MET DST

Witam,
dostałem MoBo j/w była dobra dopóki sie nie zepsuła (hi),
kondesatorki powygibywały się, i stoją krzywo, a na dodatek
w jednym ze stabilizatorów (prawdopodobnie stabilizator)
zrobiła się spora dziurka, czy po takim padzie jest szansa
reanimacji płyty (umiem lutować i wiem gdzie takie kond.
kupić) Niestety nie wiem co to jest za stabilizator(?), bo cały napis
wystrzelił w momencie krytycznym.
Gdyby ktoś uprzejmy i mający taką płytę (B 680/B683 ver 2.1.b)
sprawdził jakie tam przy procesorze są te "stabilizatory"
to byłbym niepomiernie wdzięczny
I jeszcze jedno czy to ma sens (czasu mam trochę i lubię takie
klimaty) czy może wzystko popalone???
Artur(m)