Re: Kupilem LCD...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 10:31:02 MET DST

Paweł Paroń wrote:

> Ale to jest afrykanska wersja "wolnego rynku". To jest "wolny rynek"
> handlarza i producenta, a nam chodzi o "wolny rynek" rowniez dla
> klienta.

LOL

> Czy przypadkiem nie trudnisz sie handlem jakimis gadzetami
> komputerowymi? Bo piszesz jak "pan sprzedawca" z pomniejszego
> "salonu".

Nie zajmuje sie handlem, choc nie dokonca bo przy okzji tego co robie
zdaza mi sie handlowac ale uzywanym sprzetem.

> Te "normy", ktorych tak zaciekle bronisz, to jest wlasnie
> raj dla producentow i sprzedawcow, ale nic dobrego dla kupujacych.

To jest Twoja opinia, ja to troche inaczej odbieram.

> Nieprawda jest, ze dzieki temu mozna kupic tanio monitor LCD (taki
> uszkodzony od nowosci).

Prawda.

> Dzieki temu mozna co najwyzej grubo przeplacic za monitor z gwarancja
> pelnej sprawnosci.

Prawda i na to juz zwrocilem uwage wczesniej.

> A monitory "drugiej klasy" wcale nie sa tanie, maja ceny zaporowe,
> maksymalne, jakie w danym momencie klienci sa sklonni zaplacic (jak
> kazda inna rzecz, ktora jest sprzedawana).

Przeciez to normalne.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"