Re: LCD jak to jest ? np. samsung 151N TFT-TN ?

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 02:26:04 MET DST

Rafał wrote:
> witaj
> tak sie sklada ze kupowalem lcd niecały miesiąc temu. po wielu
> poszukiwaniach kupilem belinee 10 15 70 15" - jestem z niej super
> zadowolony świeci naprawde jasno - według mnie to najlepsza 15"
> analogowa na rynku. co do dvi- to musisz mieć karte z takim wyjscie
> np radeony seri9x - ponoć jest lepszy kolor z tym ze kosztują
> (monitory) drozej o około 400 zł+ kable czyli juz powazna kwota. imho
> nie warto tego wydawać jezeli nie masz wygórowanego mniemania -
> belinea naprawde jest ql i co ważne tania. jeżeli używać bediesz do
> [...]

Belinea jest ok jako minitor, przynajmiej model 101740, ale serwis w Polsce
to ta firma ma do dupy. W moim padl ekran, monitor pojechal do reklamacji i
skoczylo sie na troszke ponad miesiecznym czekaniu. Panowie z serwisu
musieli sprowadzic nowy ekran z niemiec, no bo przeciez w polskim serwisie
nie trzyma sie czesci na stanie, tylko sie je sprowadza jak jest potrzeba, a
to trwa. A jeszcze lepsze sa tlumaczenia panow z serwisu : gdybysmy byli w
niemczech to wymienilibysmy panu monitor od reki, szkoda gadac.

Zanim kupisz to zorientuj sie jak jest z realizacja reklamacji, ile sie
czeka itd. W przypadku awarii zaoszczedzisz sobie klopotow i nerwow.

--
p.
Solec-Zdroj (zdjecia itp.) ZAPRASZAM=> http://republika.pl/soleczdroj