Re: LCD jak to jest ? np. samsung 151N TFT-TN ?

Autor: Rafał (delbana_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 17:32:05 MET DST

witaj
tak sie sklada ze kupowalem lcd niecały miesiąc temu. po wielu
poszukiwaniach kupilem belinee 10 15 70 15" - jestem z niej super zadowolony
świeci naprawde jasno - według mnie to najlepsza 15" analogowa na rynku. co
do dvi- to musisz mieć karte z takim wyjscie np radeony seri9x - ponoć jest
lepszy kolor z tym ze kosztują (monitory) drozej o około 400 zł+ kable czyli
juz powazna kwota. imho nie warto tego wydawać jezeli nie masz wygórowanego
mniemania - belinea naprawde jest ql i co ważne tania. jeżeli używać bediesz
do przegladania netu i gier to wystraczy w zupełnosci. pamiętaj ze przy
takich wyświetlaczach ważne jest czas reakcji matrycy powyżej 30ms raczej
nie kupuj moze smuzyc