Kilka pytań dot. starych kompów i nie tylko

Autor: nicram (niusy_at_KASUJ_TOnicram.prv.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 15:45:37 MET DST

1. Jaka może być jeszcze przyczyna komunikatu "CMOS battery state low"
jeżeli baterię wymieniłem na inną?

2. Czy jeśli jest bateria 3,6V to mogę zastosować baterię o innym
napięciu, jeśli tak to jakim maksymalnym 12V?

3. Czy jest możliwość programowej modyfikacji BIOSu na starszej płycie
(486), dokładnie chodzi mi o zgranie tego BIOSu co jest do pliku
zmodyfikowanie defaultowych ustawień i ponowne wgranie.

4. Czy znacie może jakieś strony (aktualne) traktujące o starych
komputerach (286, 386, 486)