Re: Codegen, a Radeon 9100.

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 23:36:28 MET DST

CeBeR wrote:

> Nie sądzę, bo po wymianie na Chiefteca 420W napięcie wynosi zawsze
> nieco ponad 3.3V. Zresztą ten stary Enlight zasila mój drugi komputer
> (Abit BE6 z Celeronem 800_at_1120) i SpeedFan w tej chwili pokazuje
> 3,26V.

Napisalem tylko co przeczytalem na w roznych serwisach rowniez
zachodnikch.

> Radeona 8500 na Codegenie 300 W (model 250ax1 - ten "słabszy"), przy
> napięciu linii "3,3V" na poziomie 3,15 czy nawet 3,06V. I odwrotnie -
> czasami pomimo wzorcowej wartości tego napięcia Radeony są
> niestabilne, a po wymianie zasilacza problem ustępuje.

No to czyli pewnie bardziej chodzi o zakluceniach przenoszone na lini 3.3V
skoro nie mial problemow przy tak niskim napieciu 3.3V ja innego
rozwiazanie nie widze :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"