Re: Płyty główne MSI ?

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 23:01:26 MET DST

Moim zdaniem MSI to troche więcej niż porządnie wykonany standard.
Duże plusy w porównaniu do innych płyt to że często są już fabrycznie
podkręcone( vide MSI k7n2), bogato wyposażone- zwłaszcza opcje ultra HEh a
największą zaletą jest chyba cena odpowiadnia do tego co oferują.
( co jest obce w przypadku asusów) Support-> drivery, biosy- sa stosunkowo
często wydawane i poprawiane więc to kolejny powód do zadowolenia.
No i rzecz która mi się bardzo podoba- w zasadzie te płyty są całkiem dobre
do O/C, choć nie jakiegoś ekstremalnego.
Podsumowując- trochę wyżej niż standard, ale pierwsza liga - pod względem
jakości i możliwości to to nie jest.
Mimo wszytko i tak kupiłem MSI k7n2 po tym jak miałem MSI kt3ultra, abita
kt7R, Abita sztuk 2 na bx...
Pozdrawiam
Nedd Ludd