Problem z kompem

Autor: TauRuSS (tauruss1_at_interia.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 05:04:44 MET DST

Mam następujący problem.
Podczas pracy działo się cos takie, ze w pewnym momencie gaśnie monitor i
komp wygląda jakby był w stanie czuwania.
Nie działa reset i przycisk Power. kompa trzeba odłaczać wtyczką. Po
ponownym właczeniu załącza się napięcie
na Cd, dysk itd. ,ale nie na procesor (chyba, bo procek się w ogóle nie
grzeje). Udało mi się to naprawic w ten sposób,
że wyprółem wszystko ,wyjąłem procesor, zresetowałe BIOS, uruchomiłem kompa
bez prockam, póżniej wszystko
skleciłem spowrotem i po paru próbach udawało sie kompa uruchomić. Ale tak
sie już robiło 5 razy i nie wiem co z tym zrobić.
Komp nie jest podkręcany ani nic w tym stylu.

Help!!!!