Nagrywarka LGx52

Autor: Claviert (claviert_at_poczta.fm)
Data: Tue 06 May 2003 - 22:04:57 MET DST

Witam
Dzisiajszego slonecznego dnia stalem sie szczesliwym posiadaczem Nagrywarki
LG 52/24/52 i pojawil mi sie problem w szybkosci nagrywania plytek otoz
nagrywa mi plytke 700 MB srednio kolo 10 min, poczytalem troche archiwum
grupy i wyczytalem cos (przyznaje sie ze na komputerach sie znam bardzo
slabo) na temat dma zeby wlaczyc to pomoze - nie pomoglo - po restarcie
kompa cd-rom mi zniknal z listy z menadzera - po wielkich trudach udalo mi
sie powrocic do konfiguracji wczesnijszej no i teraz juz nie mam zielonego
pojecia jak pozbyc sie tego problemu, moj sprzet:
win 98
procek - amd 1700+ krecony na 2400
plyta - kt3v ms-6712 ver.12, g52-m6712x5
dysk - stary samsung i chyba 5400 obr./min.
dodam tez ze zaistalowalem wszystki skladniki plyty glownej, instalacja byla
z dostarczonej plytki

serdeczne dzieki za kazda pomoc
pozdrawiam