Re: Re[6]: nForce2 vs KT333

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 19:28:22 MET DST

Użytkownik "Szymon Wróblewski" <smiecii_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

>ciach

> O to ze nie ma sensu wydawac o 200 zloty wiecej na pierdoly :))
> Tak ale jesli kogos stac na to zeby zmarnowac te 200 zlotych
> to niech przynajmniej nie wciska kitow innym ze rowniez
> tego potrzebuja
> Dokladnie tych plusow i minusow jest mniej wiecej tyle samo
> a kasy za nforca zdecydowanie wiecej.
> O wlasnie, tylko do niektorych w ogole to nie dociera i wola przeplacac.
> Zreszta niech
> robia co chca tylko nie maca we lbach tym co tej kasy nie maja

z tym marnowaniem kasy to się zgodzę
nforce2 to tak jak agp8x - reklama reklama reklama - różnica w wydajności
znikoma
sam kupuję niedługo płytę MSI i też się zastanawiałem co lepsze kt400 czy
nforce2
ale po głębszym zastanowieniu się stwierdziłem, że korzyści z tego drugiego
znikome a kasę można wydać na XP1700+
jakbym nie wiedział co z kasą robić to bym sobie walnął p4 albo wypasioną
płytkę np. MSI KT4 Ultra FISR zamiast tego nforce'a2
pozdr
Marcin
archiwum grupy
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&group=pl.comp.pecet