Re: Mam dość Codegenów, NoName itp zapalniczek...jaki zasilacz kupić?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 12:58:27 MET DST

Użytkownik "Przemek" napisał:

> no niezupelnie .PFC mozna w duzym uproszczeniu okreslic jako
> uklad przeciwzakloceniowy i wg mnie jest to niepotrzebny bajer
> [...] i dodatkowy uklad sporo kosztujacy ktory moze sie zepsuc

Hmmm... niepotrzebny? Czy też "sporo kosztujący"? Wątpię. Przy masowej
produkcji stanowi pewnie znikomy procent ogólnych kosztów produkcji
zasilacza. Skoro obecnie nawet Codegen montuje PFC we wszystkich
zasilaczach, nie świadczy to raczej o wielkim stopniu zaawansowania tego
układu. Ot, taki sobie, przydatny (moim zdaniem niezbędny) dodatek.

Pozdrawiam,
Sniper