dysk + programik seagate

Autor: jazwiniak_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 06 May 2003 - 11:22:02 MET DST

kiedys zeby komp z plyta widzaca max 8GB dysku twardego pod win98
zainstalowalismy na dysku 40GB taki programik od seagate'a dzieki ktoremu jesli
byl jeszcze innny dysk na ktorym byl system i z ktorego byl bootowalny a ta 40-
tka byla ustawiona w biosie zeby nie byla wykrywana to pozniej system ja
wykryl. Ale po roku gdy kumpel kupil nowego kompa to sie okazalo ze jesli chce
na nim (ten seagate 40gb) zainstalowac system to nie moze bo przy instalacji
sie krzaczy a jak pojdzie to po restarcie wyswietla sie wielkie logo seagate.
Moje pytaniue brzmi czy da sie cos z tym zrobic? Bo patrzylismy tamte programy
ale pewnie slabo sie doczytywalismy (ja slabo rozumiem po ichjemu). a i jeszcze
cos nawet form,at dysku nic nie daje. I gdzie to do cholery moze byc schowane
ze sie nie da wywalic

Z gory dzieki!