Re: kto mi założy - sklep internetowy

Autor: Andrzej (niepodajei_at_nospam.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 07:09:35 MET DST

Użytkownik "q76" <q76@###o2.pl> napisał w wiadomości
news:b96qdd$ifa$1_at_dami.dami.com.pl

> YHHH, pomyłka, nie uczyli w szkole, że czasem nadinterpretacja nie
> jest wskazana ?
> Zauważam w twojej próbie rozszyfrowania mojego *czegoś* sporo błędów,
> które nijak się mają do prawideł logiki. Otóż Q może oznaczać coś
> więcej niż kupa i niekoniecznie ma coś wspólnego z fekaliami, a już
> 76 kawałków papieru to wręcz idiotyzm !!! Chyba sam takowego
> wynalazku nie używasz, bo nie wiesz, że nie jest równo cięty, przez
> co 76 kawałków z rolki A będzie miało taką samą długość jak 23
> kawałki papieru B, a nie wspomnę już o istotnym wpływie grubości
> [...]

Odpowiedź ta jest godna *mistrza* . Mało kto by wpadł
na pomysł aby użyć takiego "naukowego" wywodu jako
ripostę. To zwala z nóg, gratuluję. :)

> Niemniej jednak zastanawia mnie

Powinieneś się jednak również zastanowić (głęboko)
jak i skąd przyszedł Ci do głowy pomysł napisania
takiej (bzdurnej?) propozycji_pytania na grupę?. Nie
sądzisz, że nie jest to dobre miejsce na tego typu
pytania?.

> [obniżone loty]

Tu Cię trochę(?) poniosło i zniżyłeś do poziomu swego
przedpiśccy. Nie było to potrzebne gdyż to, co "wyżej"
zyskałeś tu nieodwracalnie straciłeś.

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"(...) Kiedy dojeżdżałem do skrzyżowania nagle pojawił się znak drogowy
 w miejscu, gdzie nigdy wcześniej się nie pojawiał i nie zdążyłem wyhamować."