Re: kto mi założy - sklep internetowy

Autor: q76 (q76_at_###o2.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 00:59:55 MET DST

Użytkownik "dr.dee" <dr.dee_at_USUNTOwp.pl> napisał w wiadomości

> rozszyfrowałem Twojego nick
>
> Q76 - oznacza:
>

> Q - kupa
> 76 - liczba kawałków papieru toaletowego do podtarcia Twojego ogromnego
> dupska

YHHH, pomyłka, nie uczyli w szkole, że czasem nadinterpretacja nie jest
wskazana ?
Zauważam w twojej próbie rozszyfrowania mojego *czegoś* sporo błędów, które
nijak się mają do prawideł logiki. Otóż Q może oznaczać coś więcej niż kupa
i niekoniecznie ma coś wspólnego z fekaliami, a już 76 kawałków papieru to
wręcz idiotyzm !!! Chyba sam takowego wynalazku nie używasz, bo nie wiesz,
że nie jest równo cięty, przez co 76 kawałków z rolki A będzie miało taką
samą długość jak 23 kawałki papieru B, a nie wspomnę już o istotnym wpływie
grubości papieru na wielkość jego zużycia. Niemniej jednak zastanawia mnie
fakt, skąd taki pomysł przyszedł Ci do głowy ? Z autopsji ? Może siedziałeś
kiedyś u kogoś w rurze odprowadzającej i liczyłeś ilość kawałków papieru [i
nie tylko] prześlizgującego się po twojej twarzy ? Poza tym nie chce mi się
śmiecić na grupie, więc jesli pozwolisz, to dalszą polemikę, która notabene
nie ma najmniejszego sensu [bo temat kupy jest pojęciem szerokim i nie
dojdziemy do porozumienia, ponieważ nie mam w zwyczaju opowiadać o czymś, co
jest moim tworem podczas poobiedniej przerwy], prowadźmy na privie, bo z
grupy zrobi się kupa. A tak na marginesie... Zresztą nieistotne. EOT