Re: brak karty TV

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 03:02:52 MET DST

A_Zet wrote:

> Moze wlasnie te "Starsze..." i jeszcze cos, np. "Kodery-dekodery
> wideo" to jest moja karta TV? Bo ja zielonego pojecia nie mam,
> co z tej listy odnosi sie do AC-97.

To nie to. Wyglada na to, ze system nie widzi tej karty - a czy BIOS twojej
plyty przed rozpoczeciem bootowania z dysku wyswietla liste urzadzen?
Zatrzymaj ja klawiszem [Pause/Break] i sprawdz czy widac ja tutaj. Spróbuj
docisnac karte w slocie, albo wlozyc ja do innego portu. Jezeli nie pomoze a
nie uszkodziles w jakis sposób wczesniej tej karty (na wszelki wypadek
sprawdz w innym komputerze), to znalazles wlasnie pierwszy powód do
narzekania na swoja nowa plyte glówna. Niestety zapewne nie ostatni.

pozdrawiam,
Konrad Zydron