Re: przedluzenie kabli zestawu 4.1 creative

Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fm)
Data: Mon 05 May 2003 - 23:41:25 MET DST

W kazdym sklepie elektronicznym.

> Jak sie taki kabel nazywa ? Jakie ma parametry ?? Ile kosztuje ?

 Kabelek sie nazywa glosnikowym lub profesjonalniej z miedzi beztlenowej. Do
takiej mocy to raczej 0.75 mm2. CenA: ok. 1 zl za 1mb

?? Wydaje mi sie, ze dokupiony kabel musi byc taki sam jak ten znajdujacy
sie w zestawie (aby nie
> bylo konfliktow, trzaskow etc.).

Jak kupujesz takie glosniki to raczej nawet na kablu 220 V mozesz to puscic
i nie uslyszysz róznicy.

Prosze bardzo.