przedluzenie kabli zestawu 4.1 creative

Autor: sk0lman (sk0lman_at_go2.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 22:49:03 MET DST

Witam

Zamierzam kupic zestaw glosnikow: Creative INSPIRE 4400 4.1
Mam pewien problem otuz z tego co zdazylem ustalic wynika, iz glosniki
te maja kable o dlugosciach: 2x 2m (satelitki przednie); 2x 4m
(glosniki tylnie). Dlugosc kabli do przednich satelitek jeszcze jakos
ujdzie, gozej z tylnimi - do prawej tylniej satelitki potrzebny bedzie
kabel o dlugosci ok. 7m.

I tu jest wlasnie problem - w jaki sposob przedluzyc taki standardowy
kabel znajdujacy sie w tym (4400) zestawie o 3m ??? Czy dostepne sa
jakies przedluzacze, czy bedzie trzeba lutowac etc. ? :\

Gdzie dostane taki kabel/przedluzacz ?? Wydaje mi sie, ze dokupiony
kabel musi byc taki sam jak ten znajdujacy sie w zestawie (aby nie
bylo konfliktow, trzaskow etc.).
Jak sie taki kabel nazywa ? Jakie ma parametry ?? Ile kosztuje ?

Za wszelka pomoc bede b.wdzieczny

--
pozdrawiam
sk0lman