Re: Jak optymalnie ustawic ASUS A7N8X Deluxe

Autor: Iwo (iwo_at_neostrada.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 19:04:26 MET DST

Użytkownik "Nameless" <newsam_at_poczta.onet.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> Mam taka konfiguracje:
> Plyta: ASUS A7N8X Deluxe
> Audigy 2
> Radeon 9700
> 2 x Kingston 256 Mb 400Mhz
> AMD 2400XP
>
> Jak optymalnie ustawic Bios na tej plycie aby miec maxymalne stabilne
> osiagi. Malo jestem rozeznany w tych sprawach wiec zalezalo by mi jesli
ktos
> moglby powiedziec mi jakie opcje w biose ustawic na jakie wartosci.
>
> Analogiczne pytanie mam do karty graficznej - jakim programem i co ustawic
> aby z 9700 zrobic 9700pro lub wiecej.

> [...]

Jeżeli chodzi ci o ustawienia to musisz niestety popróbować, różnie się one
zachowują. Jeżeli masz pamięci
CL2.0 to możesz pobawić się w ręczną konfigurację, daje ona potężne
możliwości. Jak chcesz to możesz spróbować zmienić magistrale procka na 166
(analogicznie pamięć, zmiana jednago tylko spowolni kompa).
Ważnym problemem jest ustawienie pamięci AGP, jeżeli dużo grasz w UT, Q3 lub
inną która ma poężną ilość tekstur to warto zmienić na conajmniej 128MB
(196MB to max przy tej ilości ram`u).
Możesz się zastanowić (sprawdzić), na płycie wbudowana jest SUPER karta
dzwiękowa, dla mnie jest ona lepsza od Audigy 2, ponieważ posiada 4
niezależne procesory dzwiękowe AC3, 3D ...., wielką jej zaletą jest to że
nie zajmuje mocy procesora, dlatego wszystko działa szybciej,
u mnie na XP1600+, 512MB RAM, GF4 4200 VIVO 128MB jest spora różnica ,
na dodatkowej UT2003 (60fps) 3DMark2001SE (9500pkt)
na wbudowanej UT2003 (68fps) 3DMark2001SE (10500pkt),
jeśli chodzi o dzwięk to nie jestem znawcą ale wszystko brzmi pięknie na
niezłych kolumnach czy wierzy z DD.