Jak optymalnie ustawic ASUS A7N8X Deluxe

Autor: Nameless (newsam_at_poczta.onet.pl.NOSPAM)
Data: Mon 05 May 2003 - 11:32:11 MET DST

Mam taka konfiguracje:
Plyta: ASUS A7N8X Deluxe
Audigy 2
Radeon 9700
2 x Kingston 256 Mb 400Mhz
AMD 2400XP

Jak optymalnie ustawic Bios na tej plycie aby miec maxymalne stabilne
osiagi. Malo jestem rozeznany w tych sprawach wiec zalezalo by mi jesli ktos
moglby powiedziec mi jakie opcje w biose ustawic na jakie wartosci.

Analogiczne pytanie mam do karty graficznej - jakim programem i co ustawic
aby z 9700 zrobic 9700pro lub wiecej.

Pozdrawiam

Andrzej