Re: Jaki CD-ROM ??

Autor: Tomek (labeo7_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 18:45:28 MET DST

Użytkownik "Ja_Nul^" <ja_nul_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> To pytanie powinieneś skierować raczej na grupę cdrinfo.cdr. Nie
twierdzę,
> że tutaj to NTG, wręcz przeciwnie, ale tam uzyskasz lepszą pomoc, jeśli
> chodzi o cd-romy.
(....)

Dzieki, za odpowiedz, co do asusa to na poczatku tez myslalem, ze to dobry
model, teraz jednak bym odradzal (przynajmniej x50). Na temat LG tak samo
slyszalem sprzeczne opinie.
Nie chcialbym wymienic kiepskiego asusa na jakis inny kiepski naped stad to
pytanie. Dzieki za rade, zapytam na cdrinfo

pozdrawiam
Tomek