Re: Jaki CD-ROM ??

Autor: Ja_Nul^ (ja_nul_at_go2.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 18:40:08 MET DST

Witam!

Użytkownik "Tomek" <labeo7_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam w tej chwili naped asusa x50, ale ostatnio cos przestaje czytac plyty,
> strasznie dlugo sie musi rozbujac zeby zaczac czytać, robi przy tym wiele
> halasu.
>
> Chce wymienic na jakiegos nowego cd-roma i nie wiem co w tej chwili
> wybrac. Glownie chodzi o to zeby czytal bezproblemowo plyty nagrywane
> 800MB i najlepiej 870MB.
> Moze ktory z tych 3 moglby ktos polecic:
> LG x52
> Liteon x52
> Teac x52

To pytanie powinieneś skierować raczej na grupę cdrinfo.cdr. Nie twierdzę,
że tutaj to NTG, wręcz przeciwnie, ale tam uzyskasz lepszą pomoc, jeśli
chodzi o cd-romy.

Gdyby ktoś zapytał mnie, jaki cd-rom 52x wybrać, to poleciłbym mu chyba
Asusa, który u ciebie się nie sprawdził, z powyższej trójki z pewnością
odradzam ci LG, cd-rom ten jest bardzo popularny i bardzo tani, ale
słyszałem na jego temat same złe opinie. TEAC robił znakomite CD-ROMy, ale
52 to im się nie udał, podobno ma problemu z odczytywaniem większości
płytek, do CDika Lite-ona trudno mi się ustosunkować, kiedyś robił cd-romy,
które bardzo szybko się psuły, ale było to już jakiś czas temu, w tej chwili
robi świetne nagrywarki, ale nie wiem jak z CD-romami, ale ja nie jestem
ekspertem.

Jeszcze raz polecam ci grupę cdrinfo.cdr (z serwera news.cdrinfo.pl) i
stronkę www.cdrinfo.pl.

Mam nadzieję, że udało mi się pomóc, Pozdrawiam!

Ja_Nul^