Re: "bad sektory" co to do diabła jest?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 15:08:07 MET DST

Użytkownik <fantomasz_at_poczta.onet.pl> napisał:

> martwią mnie natomiast te "uszkodzone sektory"

Jeszcze jedna sugestia z mojej strony. Ostatnio zauważyłem, że coraz
częstszym uszkodzeniom ulegają taśmy 80-żyłowe (mają tak cienkie kabelki, że
łatwo się przerywają). Miałem już kilka takich sytuacji. Niedawno na jednym
z dysków (Samsung 30 GB) pojawiło mi się nagle ponad 30 MB(!) uszkodzonych
sektorów. Po długiej analizie okazało się, że winę ponosi taśma. Wymieniłem
ją, sformatowałem dysk niskopoziomowo i jak ręką odjął - czystka totalna.

Pozdrawiam,
Sniper