Re: wyor karty graficznei i telewizyjnej

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 14:51:08 MET DST

> mam taki sprzecik athlon 1,7 256 ddr
> gf 2mx 400
>
> chcialbym zakupic nowa karte graficzna i do tego dorzucic jakas
telewizyjna
> zalezy mi na tym zeby moc zgrywac obraz z kamery vhs na komputer
> myslalem o gf 4 ti albo o jakims radeonie

POLECAM RADEON 9000 Pro All in WOnder, karta graficzn i tyner w jednym,
kosztuje okolo 800 zl. dzieki temu nie bedziesz mial zadnych problemow, ze
karta bedzie gryzla ci sie z tunerem. Ati robi swietne karty, a jakosc
wyjscia tv jest bedzo dobra

zobacz
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/ati_wonder_8500_7500/wonder9000.ht
ml