Re: "bad sektory" co to do diabła jest?

Autor: fantomasz_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 05 May 2003 - 14:32:56 MET DST

> Tak na marginesie, martwi mnie to co piszesz. 2 dni temu kupiłem podobny
> napęd. Zastanawiam się, czy przypadkiem klątwa "padaków" nie dopadła teraz
> Caviarów.
>
> Napisz jaki model i serię dysku posiadasz.
> W moim przypadku jest to: WD Caviar 120 GB
> Model: WD1200JB-75CRA0
> DCM: DSEHCV2AH
> S/N: WMA8C3797824

Jak najbardziej Cię rozumiem. Mam nadzieję, że to nie klątwa, bowiem jak dotąd
o Caviarach SE słyszałem tylko dobre opinie. Mój Caviar to wersja 80 GB, model
WD800JB, pozostałych danych nie jestem w stanie Ci w tej chwili podać, bo piszę
ten post w kafejce. Odpukać, niech Twój chodzi jak najlepiej
Tomek