Re: Wybór monitora - pomóżcie

Autor: Castrol (jacek_01_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 13:18:02 MET DST

Użytkownik "Sebastian" <sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM> napisał w wiadomości

> taka rozdzielczość jest raczej męcząca dla oczu na 17" (czytaj: to jest
> tylko chwyt reklamowowy). To tak samo jakby ktoś na Antarktydzie
sprzedawał
> samochody z klimą. Przecież nikt tego nie będzie tam używał, więc czy jest
> sens płacić za to?
> Dlatego wolałbym wziąć lepszą firmę (czytaj NEC) o normalnych (czytaj
> ergonomicznych) parametrach pracy niż przyśrubowane gorsze.

ROTFL

Jakie rozumowanie.

Wedlug Ciebie za ta sama cene lepiej wziac gorszy monitor, ktory ma duzo
gorsze parametry niz lepszy??
Dzisiaj 17 ktora nie potrafi pracowac w rozdzielczosci 1280x1024 przy
rozsadnym odswiezaniu to porazka.

Z tych monitorow najlepszym rozwiazaniem jest Hyundai i watpie aby mial on
wysrubowane parametry.
Nie wiem czy wog0ole miales doczynienia z tymi monitorami Hyundaia ale sa
one na[rawde dobrej jakosci a za ta cene nie znajdziesz nic lepszego.

A jak pokazuja parametry obu tych wszystkich monitorow to Hyundai bije je
wszystkie, po prostu jest o klase lepszy

Jacek